Monday, March 3, 2008

Pork on my Eggos (or how I exercise my OCD)

A tempo, o agradecimento à Cara pelo título do blog, meio que:

A história da carne de porco crua por toda parte no freezer é real. E depois de muitas tentativas frustradas de fazer com que minha roommate chinesa entendesse que carne crua em cima de outros alimentos resulta em contaminação e minhas subsequentes reclamações de que os meus waffles estavam contaminados, a Cara faz a seguinte observação:

- You always mention the pork being on your Eggos. That's so funny. Cause they're, like, all over the place.
- Yeah, but the rest of the things I have in the freezer are gonna be cooked and the bacteria will die and all. But not my Eggos. I mean, I just put my Eggos in the Toast-R-Oven for, like 5 minutes. And that's not enough to kill bacteria, you know. That's why I'm concerned about the Eggos!
- You know what? You should write a book and call it "Pork on my Eggos", that's what.

Pois é. Enquanto o livro não vem, fica o blog. E o crédito pela idéia para a Cara.

1 comment:

Paulo Tiago said...

Muito bom! Por isso eu adoro morar com mais gente que não meus pais.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License