Saturday, April 19, 2008

What exactly do you do for an encore? (Cause this is hardcore.)

Ain't it good / Ain't it right / That you are with me / Here tonight / The music playin' / Our bodies swayin' in time (In time, in time, in time) / Touching you / So warm and tender / Lord, I feel such a sweet surrender / Beautiful is the dream that makes you mine / Rock me gently /Rock me slowly / Take it easy / Don't you know / That I have never been loved like this before / Baby baby / Rock me gently / Rock me slowly / Take it easy / Don't you know / That I have never been loved like this before / Oh my darlin' / Oh my baby / You got the moves that drive me crazy / And on your face / I see a trace of love (Of love, of love, of love)

Ontem à noite meu mancebo quebrou. Ele tinha três pés. Um foi pro saco. Vou consertar amanhã. Preciso de cola de madeira. Se ele tivesse, originalmente, quatro pés, continuaria em pé, mesmo com um quebrado. Mas talvez ficasse bambo com os quatro no lugar. Enfim, isso tudo para dizer que tem várias coisas minhas no chão. Contra minha vontade. Ainda estou contemplando o lado bom da história, que inclui a especulação sobre a quantidade de pés necessária para um bom equilíbrio. Tem gente que leva as coisas para o lado pessoal...

No comments:

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License