Thursday, May 1, 2008

The girl next door

Uma breve confissão. É fato estabelecido (quem discordar, apanha! E vocês sabem que eu sou pequena, mas sou forte e não tenho medo de marmanjo!) que, no fundo, no fundo, eu sou uma pessoa boa. Mas, na superfície, às vezes (freqüentemente) eu sou uma pessoa meio má - e com um senso de humor deveras duvidoso. (O povo aqui me acha bem estranha - acho que eles têm medo das minhas piadas, à exceção de um carinha que estuda comigo, mas ele também é meio creepy. Enfim.).

Eu tenho essa vizinha, que mora no apartamento de cima do meu. Ela é uma garota judia boazinha, de Long Island. Com aquele sotaque irritante e tal. E ela é boazinha. Bem boazinha. E ela se chama Stacy. STACY!!!

Toda vez que eu a vejo - ou que alguém menciona a tal garota - eu me lembro daquela música do "Fountains of Wayne", Stacy's Mom, e penso "hmm..." e morro de rir por dentro. Para quem não entendeu, aí vai a letra:

Stacy's mom has got it goin' on / Stacy's mom has got it goin' on / Stacy's mom has got it goin' on / Stacy's mom has got it goin' on / Stacy, can I come over after school? (after school) / We can hang around by the pool (hang by the pool) / Did your mom get back from her business trip? (business trip) / Is she there, or is she trying to give me the slip? (give me the slip) / You know, I'm not the little boy that I used to be / I'm all grown up now, baby can't you see / Stacy's mom has got it goin' on / She's all I want and I've waited for so long / Stacy, can't you see you're just not the girl for me / I know it might be wrong but I'm in love with Stacy's mom / Stacy's mom has got it goin' on / Stacy's mom has got it goin' on / Stacy, do you remember when I mowed your lawn? (mowed your lawn) / Your mom came out with just a towel on (towel on) / I could tell she liked me from the way she stared (the way she stared) / And the way she said, "You missed a spot over there" (a spot over there) / And I know that you think it's just a fantasy / But since your dad walked out, your mom could use a guy like me / Stacy's mom has got it goin' on / She's all I want, and I've waited so long / Stacy, can't you see you're just not the girl for me / I know it might be wrong, but I'm in love with Stacy's mom / Stacy's mom has got it goin' on / She's all I want and I've waited for so long, / Stacy can't you see your just not the girl for me, / I know it might be wrong but oh oh (I know it might be wrong) / I'm in love with (Stacy's mom oh oh) (Stacys mom oh oh) / I'm in love with Stacy's mom.

Pronto, falei.

1 comment:

Fred Sorin said...

grande musica, grande clipe
e voce poooooooooodia homenagear seu querido primo por conta do aniversario dele

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License